Kdo jsme

Maminka ví nejlépe, co děťátko potřebuje. A tatínek je obyčejně jejím skvělým poradním orgánem. Proto jsme si jako tatínkové a odborníci na kojenecký sortiment v jednom dali důležitý cíl. Přiblížit vám klady i zápory výrobků, ktoré jsou pro vás v současnosti na trhu dostupné. 

ZDENĚK

Jmenuji se Zdeněk Žáček, mám doma dvě úžasné děti, Sofinku (6) a Samuela (3), černého psa a skvělou ženu. Prodeji kojeneckého zboží se věnuji více než 12 let. Ve společnosti ags 92 mám na starosti strategický rozvoj firmy. Za svoji kariéru jsem navštívil velké množství dětských obchodů a továren po celém světě, jednám s výrobci kočárků a kojeneckých potřeb, každý rok se účatním několik veletrhů s kojeneckým zbožím v Evropě i ve světě. Spolu s kolegy vybírám nové kolekce, baví mě nové výrobky, rád si s kočárky a jinými produkty hraji, zkouším je a hledám neustále novinky a trendy, které mohou maminkám, nám tatínkům a hlavně našim dětem usnadnit první roky života.

PETER

Moje meno je Peter Sokol. Každý deň sa teším domov na moju usmievavú 1,5-ročnú dcérku Viktóriu, krásnu ženu Saskiu a našich dvoch yorkshirakov. Predaju dojčenského sortimentu sa venujem od roku 2009. V spoločnosti ags 92 mám na starosti všetky maloobchodné prevádzky v Česku a na Slovensku. Počas svojho pôsobenia v tomto odvetví som aktívne komunikoval s koncovými zákazníkmi, s obchodníkmi, ktorí prevádzkujú iné maloobchodné predajne, s dodávateľmi a výrobcami. Predvádzal som stovky kočíkov rôznych svetových značiek a vyškolil desiatky kvalitných predajcov. Rozhovor s každou jednou maminou, oteckom a úsmev každého jedného dieťaťa ma v mojej kariére posunul vpred a dnes najmä vďaka mojej dcérke, mojej úžasnej žene a vám, milí priatelia, viem, čo uľahčí život mamičke, jej ratolestiam a viem, čo je pre ne najlepšie.

MIRO

Volám sa Miro Kadleček. Moje okolie vie, že rád čelím výzvam. V práci novým obchodným príležitostiam, vo voľnom čase tým športovým, ale mojou najväčšou životnou výzvou a pýchou zároveň sú moje deti Vaneska a Mirko. V práci vediem obchodnú stránku našej spoločnosti. Komunikujem s našimi obchodnými partnermi a sprostredkovane cez nich dostávam spätnú väzbu na každý produkt, ktorý im posunieme. Ak divadlá čakajú po premiére na recenzie, tak ja čakám pri predaných produktoch na ich reakcie – to je pre mňa recenzia, s ktorou pracujem. Mojím cieľom je, aby sme vám v našich blogoch poskytli úplné a čo najužitočnejšie informácie, ktoré vám pomôžu pri rozhodovaní.